نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 

علی دایی كه تیمش آخرین بازی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل فجرسپاسی پشت سر گذاشت، عصر سه شنبه به اردبیل سفر كرد تا یكی دو روز را در زادگاهش سپری كند. البته علی دایی از این فرصت استفاده كرد و رستورانش را هم در اردبیل افتتاح كرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیتهای اقتصادی خود تجربه كند.





آسمان مجازی، رستوران پدرخوب واقع در اردبیل یکی از پیچیده ترین و بزرگترین پروژه های آسمان مجازی در دنیا می باشد. مساحت بیش از 40 متر مربع با برش های متعدد پرکارترین سفارشی بوده که تاکنون کارخانه کارانا تولید نموده است و نام مالک این پروژه جناب آقای علی دایی می باشند. این رستورن در شهرستان زیبای اردبیل خیابان حافظ واقع شده است.

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 

خدا نگران بود که آدم در باغ عدن گم بشه چون اهل پرسیدن آدرس نبود.
خدا میدونست که آدم یادش میره آشغالا رو بیرون ببره
خدا میدونست یه روزی آدم نیاز داره یک کسی کنترل تلویزیون رو بهش بده.
خدا میدونست که آدم هیچ وقت خودش وقت دکتر نمیگیره!…
خدا می دونست ادم، آدم بشو نیست
خدا میدونست که آدم به کسی برای مقصر دونستش برای موضوع سیب یا هر چیز دیگری نیاز داره
خدا میدونست که مانند یک باغبون، آدم برای پیدا کردن ابزارهاش نیاز به کمک دا
ره
خدا میدونست اگه برگ انجیر آدم تموم بشه، هیچ وقت خودش برای خودش یکی دیگه نمیخره…
خدا میدونست همونطور که درانجیل آمده است: برای یک مرد خوب نیست تنها بماند

zan طنز 10 دلیل برای آفریدن زن

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 


مونالیزا در ساعاتی که موزه تعطیل است!


 

نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 

بحث واردات خودروهای لوکس بیشتر از اینکه مربوط به وارداتشان باشد، مربوط به قیمت ارزی است که برایشان خرج شده است. عده ای می گویند ارز مرجع است و عده ای دیگر تکذیب می کنند.نکته جالب توجه این است که ...
 


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 

طراحان ایرانی همیشه در تمام دنیا فعال بوده اند طرح های بسیار شگفت انگیزی را ارائه می دهند. این افراد همیشه در میان برترین طراحان قرار داشته اند و جوایز بسیاری را نیز دریافت کرده اند. طراحان ایرانی همیشه در فعالیت بوده اند و هر بار طرح های بسیار زیادی را خلق می کنند که دنیا را شگفت زده می کند. در این جا به تعدادی از جالب ترین شاهکارهای طراحی ایرانی اشاره خواهیم کرد. البته تعدادی از این طراح ها در گذشته نیز معرفی شده اند و در اینجا به صورت یک مجموعه آورده شده اند:


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 

دلایل بسیاری وجود دارند که باعث می شوند هیچ کس دوست نداشته باشد کسی از میزان دقیق دارایی اش باخبر شود؛ اینها تنها محدود به قشر پردرآمد جامعه هم نمی شود، اگر به دوروبرتان دقت کنید، حتی آدم های کم درآمد هم به طور دقیق به شما نمی گویند چقدر درآمد دارند!


ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

نقاط شگفت انگیز و منحصر به فرد در دنیا کم نیستند اما تعدادی از‌ آن ها با دیگر نقاط زمین بسیار تفاوت دارند و همین تفاوت باعث می شود تا هرساله افراد زیادی از آن بازدید کنند.

شاید در نگاه اول صحرای "کرکوم" شبیه به فیلم های علمی و تخیلی باشد اما در واقع چاله ای در این صحرا نزدیک به 40 سال است که در حال سوختن است و به یکی از شگفتی های دنیای امروز تبدیل شده است.

این چاله  که در کشور "ترکمنستان" قرار دارد از سال 1971 در حال سوختن است و گاز زیادی را تا به امروز هدر داده است.
اهالی "ترکمنستان" این چاله را "دری به سوی جهنم" می خوانند چرا که شعله های آن از فاصله بسیار دور نیز پیدا است و به راحتی می توان آن را از کیلومترها دورتر مشاهده کرد.


در سال 1971 عده ای از زمین شناسان شوروی سابق در این منطقه در حال کاوش برای پیدا کردن گاز بودند و برای اینکار چاله ای به قطر 70 متر را در روی زمین ایجاد کردند.

در ابتدا این افراد می پنداشتند که این گاز می تواند سمی باشد و هوای روستاهای اطراف را آلوده کند و به همین علت آن را آتش زدند تا گاز آن از بین برود اما این کار آن ها باعث شد تا این چاله اتش بگیرد و هیچگاه نیز خاموش نشود.


در سال 2010 در حالی که رئیس جمهور "ترکمنستان" از این منطقه دیدن می کرد دستور داد تا برای جلوگیری از هدر رفتن میزان بیشتری گاز، چاله را پر کنند اما این دستور با مخالفت مردم منطقه روبرو شد و همچنان نیز این چاله به سوختن ادامه می دهد.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

مادر مثل مدادی است که هرروز تراشیده شدن و کوچک شدنش رامیبینیم و حس میکنیم تا وقتی که تموم بشه و پدر مثل خودکاریست که هرچقدر هم که باهاش بنویسیم تغییری در ظاهرش احساس نمی کنیم چون از درون باخبر می شیم که دیگه نمی نویسه"

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

گونه‌ای خاص از عروس دریایی:

تنها موجودی در دنیا که عمر جاودان دارد و هرگز نمی‌میرد
این حیوان ممکن است تنها موجودی باشد که عمر جاودان دارد. از آن‌جایی که این عروس دریایی قادر است پس از آخرین مرحله‌ی بزرگسالی، دوباره تغییر شکل داده و به نخستین مرحله‌ی زندگی خود بازگردد، ممکن است هیچ پایان طبیعی برای طول عمر این حیوان وجود نداشته باشد. دانشمندان می گویند hydrozoan jellyfish تنها حیوانی است که می تواند بارها و بارها در زمان به عقب برگردد و دوباره حالت بواسیر لحمی خود را (مرحله اول از زندگی) پیدا کند. آن‌ها می‌خواهند بفهمند چه‌طور این حیوان می‌تواند جریان سالخوردگی خود را به حالت معکوس درآورد. از آنجایی که این حیوان هیچ‌وقت نمی‌میرد، تعداد آن‌ها در اقیانوس‌ها روز به روز در حال افزایش است.

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

این تصویر هیچگاه متوقف نمی شود...

 

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 24 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.