چون میگذرد غمی نیست...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 

شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: جریان انحرافی به دنبال محک زدن سطح درک و فهم مردم جامعه است؛ خوشبختانه مردم ایران افرادی بصیر و فهیم هستند و فرق شعار و شعور را می‌دانند.
صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به شعار حامیان مشایی با عنوان "زنده‌ باد بهار" اظهار داشت: مشایی و حامیانش باید ببیند که وی ابتدای امر از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کند، بعد به دنبال شعار بروند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگان در واکنش به هم تراز خواندن مشایی با شهید رجایی و شهید بهشتی عنوان کرد: قیاس خود با بزرگان تاریخ نشانه عدم شناخت شهید رجایی و بهشتی است، اگر مروری بر شخصیت این عزیزان داشته باشند چنین ادعایی را مطرح نمی‌کنند.

شاکری با تاکید بر اینکه دوره شعار پروری گذشته است، خاطرنشان کرد: مردم به عملکرد افراد توجه دارند و زمان شعارپروری گذشته لذا اکنون زمان شعور و عمل است و زمانی که عمل افراد خلاف گفته‌هایشان است، قطعا مردم اقبالی نسبت به اینگونه افراد  معلوم‌الحال ندارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: جریان انحرافی به دنبال محک زدن سطح درک و فهم مردم جامعه است؛ خوشبختانه مردم ایران افرادی بصیر و فهیم هستند و فرق شعار و شعور را می‌دانند. 

 شایان ذکر است که برخی حامیان اسفندیار رحیم مشایی پیشنهاد کرده‌‌اند در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده با شعار"زنده باد بهار" شرکت کنند که  بهار را تمثیل ظهور امام عصر (عج) معرفی کرده اند.

همچنین حامیان مشایی سایت‌ها و وبلاگ هایی برای تبلیغ وی راه‌اندازی کرده‌اند و در این وبلاگ‌ها با شعار "پیش به سوی فتح خیبر"، از این فرد به عنوان "مظلوم تر از بهشتی، خدوم تر از رجایی" نام برده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.