چون میگذرد غمی نیست...
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

مسي:رقابت من و رونالدو را رسانه‌ها ساخته‌اند


مهاجم آرژانتيني بارسلونا رقابت با کريستيانو رونالدو را ساخته ذهن خبرنگاران و رسانه‌ها عنوان کرد.


 

ليونل مسي مهاجم بارسلونا در هفته پنجم ليگ قهرمانان اروپا موفق شد هشتادمين گل خود را در طول يک فصل به ثمر برساند و در آستانه رسيدن به رکورد گردمولر قرارداد.

قرارداد ستاره ريزنقش و گلزن کاتالان‌ها در سال 2016 به پايان مي‌رسد و اين بازيکن 25 ساله عجله‌اي براي تمديد قرارداد با بارسلونا ندارد.

ليونل مسي در اين‌باره به مارکا اظهار داشت: هيچ نگراني براي تمديد قراداد با بارسلونا ندارم و اين موضوع را بارها اعلام کرده‌ام. وي افزود: اهداف بزرگ و بلندمدتي را در باشگاه دارم و مي‌خواهم بازهم موفقيت‌هايي را که بدست آورده‌ام دوباره تکرار مي‌کنم.

مسي براي چهارمين توپ طلاي پياپي خود در رقابت با ستارگان ديگر است و دوست دارد تمرين کند، بازي کند و به پيروزي برسد.

مهاجم بارسلونا که خود يکي از نامزدهاي دريافت توپ طلا است، عنوان کرد: از دوران کودکي به دنبال موفقيت بوده‌ام، اما خيلي خوشحال مي‌شوم اين‌بار يکي از هم تيمي‌هايم برنده توپ طلا شود. بدون هم تيمي‌هايم اين موفقيت‌ها را نمي‌توانستم به دست بياورم.

از مسي درباره رقابت با رونالدو سوال کردند و او گفت: من با رونالدو رقابت نمي‌کنم و اين بحث‌ها بيشتر از سوي رسانه‌ها مطرح مي‌شود. تلاش مي‌کنم با بارسا و آرژانتين بهترين عملکرد را داشته باشم. رقابت با رونالدو چيزي است که رسانه‌ها ساخته‌اند. هم من و هم رونالدو با هم هيچ رقابتي نداريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.