چون میگذرد غمی نیست...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط امیرحسین صادقی |

 

علی دایی كه تیمش آخرین بازی نیم فصل اول را با پیروزی مقابل فجرسپاسی پشت سر گذاشت، عصر سه شنبه به اردبیل سفر كرد تا یكی دو روز را در زادگاهش سپری كند. البته علی دایی از این فرصت استفاده كرد و رستورانش را هم در اردبیل افتتاح كرد تا از این به بعد حوزه جدیدی را در فعالیتهای اقتصادی خود تجربه كند.





آسمان مجازی، رستوران پدرخوب واقع در اردبیل یکی از پیچیده ترین و بزرگترین پروژه های آسمان مجازی در دنیا می باشد. مساحت بیش از 40 متر مربع با برش های متعدد پرکارترین سفارشی بوده که تاکنون کارخانه کارانا تولید نموده است و نام مالک این پروژه جناب آقای علی دایی می باشند. این رستورن در شهرستان زیبای اردبیل خیابان حافظ واقع شده است.



نظرات شما عزیزان:

milad235
ساعت21:10---20 آذر 1391
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي
.
راستي دوتا پيشنهاد توپ بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب دوتا پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم فعاليت ميکنم و درآمدش هم نسبت به روش هاي ديگه خيلي خوبه..
قضيه اينطوريه که سايت هر روز 6 تا تبليغ در اختيار ما قرار ميده و ما روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي مشاهده هر تبليغ پول بدست مياريم.
اين سايت ها ثبت نامشون فعلا رايگان هستند و پس زود فعاليتت رو شروع کن.
شايد بگي که درآمد از سايت ها کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم تبليغات رو مشاهده ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت ها شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم
از اين سايت ها زياد هست.وليمن خودم دوتاش رو خيلي پسنديدم.اونم بخاطر درآمد بالا و امکانات زيادي که دارن پسنديدم.
پيشنهاد من اين هس که در هر دو سايت همزمان فعاليت کني.اينطوري از هر دوسايت درآمد داري.

پيشنهاد اول:
به اين آدرس برو
http://www.buxleaf.com/register.php?ref=milad235
و ثبت نام کن.

از اين به بعد ميتوني از طريق لينکي که سايت در اختيارت ميزاره زيرمجموعه گيري کني.بهت قول ميدم که اگه يه هفته فعاليت داشته باشي حداقل درآمد ماهانه ات بالاي 50 هزار ميشه.ولي يادت باشه تلاش مهمترين شاخصه هس

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه..

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من

پيشنهاد دوم:
سايت يک باکس.

روش کار هر دو سايت مث هم هس.

از اينجا بايد ثبت نام کني:
http://yekbux.com/?v=r

هنگام ثبتنام ازت اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:
milad235
بعد از ثبتنام از بالاي سايت روي تبليغات کليک ميکني و روي علامت تيک ظاهر شده کليک ميکني و چن ثانيه که صبر کني پول به حسابت واريز ميشه.

هر روز تبليغات جديدي رو ميزارن.

فقط يادت باشه بايد زيرمجموعه بگيري تا درآمدت چندين برابر بشه
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.